- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
4225
- Atsakymų į užklausas ir informavimo tarnautojai
Atsakymų į užklausas ir informavimo tarnautojai atsako į asmenines, rašytines užklausas, užklausas elektroniniu paštu ir telefonu, skundus dėl organizacijos prekių, paslaugų ir politikos, teikia informaciją ir nukreipia asmenis į kitas tarnybas. Jie dirba vietose, kur su klientais palaikomi tiesioginiai ryšiai ar parduodamos prekės ir teikiamos paslaugos.Atliekamos užduotys:(a) atsakymai į užklausas dėl prekių, paslaugų ir politikos, informacijos apie jų prieinamumą, buvimo vietą, kainą ir panašiais klausimais teikimas; (b) atsakymai į užklausas dėl problemų ir konsultavimas, informavimas ir pagalba;(c) informacijos apie užklausas ir skundus registravimas;(d) sudėtingų užklausų perdavimas grupės vadovams ar konsultantams specialistams;(e) reikiamų blankų, informacinės medžiagos ir brošiūrų suinteresuotosioms šalims suteikimas.
Giminiškos profesijos
Kodas | Pavadinimas |
---|---|
422501 | |
422590 |