Pereiti į pagrindinį turinį

4225
- Atsakymų į užklausas ir informavimo tarnautojai

Atsakymų į užklausas ir informavimo tarnautojai atsako į asmenines, rašytines užklausas, užklausas elektroniniu paštu ir telefonu, skundus dėl organizacijos prekių, paslaugų ir politikos, teikia informaciją ir nukreipia asmenis į kitas tarnybas. Jie dirba vietose, kur su klientais palaikomi tiesioginiai ryšiai ar parduodamos prekės ir teikiamos paslaugos.Atliekamos užduotys:(a)  atsakymai į užklausas dėl prekių, paslaugų ir politikos, informacijos apie jų prieinamumą, buvimo vietą, kainą ir panašiais klausimais teikimas; (b)  atsakymai į užklausas dėl problemų ir konsultavimas, informavimas ir pagalba;(c)  informacijos apie užklausas ir skundus registravimas;(d)  sudėtingų užklausų perdavimas grupės vadovams ar konsultantams specialistams;(e)  reikiamų blankų, informacinės medžiagos ir brošiūrų suinteresuotosioms šalims suteikimas.

Giminiškos profesijos

Kodas Pavadinimas
422501
422590
Subscribe to 4225