- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
121201 - Personalo direktorius
Rengia įmonės personalo valdymo strategiją ir politiką, užtikrina personalo administravimą, vadovauja darbuotojų kompetencijų ir gebėjimų stiprinimo programoms ir dalyvauja kuriant įmonės organizacinę kultūrą.
Pagrindinės užduotys
• vadovauja personalo valdymo strategijos kūrimui, palaikymui, tobulinimui ir sėkmingam įgyvendinimui;
• organizuoja darbuotojų įdarbinimo, paaukštinimo, perkėlimo ir atleidimo procedūras;
• prižiūri ir koordinuoja įmonės darbuotojų atrankos, mokymų ir kvalifikacijos tobulinimo procesus;
• stebi ir analizuoja personalo valdymo rodiklius, rengia ataskaitas ir rekomendacijas;
• konsultuoja įmonės vadovus personalo valdymo klausimais;
• užtikrina, kad būtų laikomasi standartų ir teisės aktų, susijusių su darbuotojų teisėmis, sveikata, sauga ir lygiomis galimybėmis.
Būdingos kompetencijos
• laikytis įmonės politikos;
• prisiimti atsakomybę už įmonės tikslų įgyvendinimą;
• nustatyti reikalingus žmogiškuosius išteklius;
• organizuoti personalo vertinimą;
• rengti darbuotojų išlaikymo programas;
• vykdyti su darbo užmokesčiu susijusią veiklą;
• planuoti vidutinės trukmės ir ilgalaikius tikslus.