Pereiti į pagrindinį turinį

121201 - Personalo direktorius

Rengia įmonės personalo valdymo strategiją ir politiką, užtikrina personalo administravimą, vadovauja darbuotojų kompetencijų ir gebėjimų stiprinimo programoms ir dalyvauja kuriant įmonės organizacinę kultūrą.


Pagrindinės užduotys

• vadovauja personalo valdymo strategijos kūrimui, palaikymui, tobulinimui ir sėkmingam įgyvendinimui;
• organizuoja darbuotojų įdarbinimo, paaukštinimo, perkėlimo ir atleidimo procedūras;
• prižiūri ir koordinuoja įmonės darbuotojų atrankos, mokymų ir kvalifikacijos tobulinimo procesus;
• stebi ir analizuoja personalo valdymo rodiklius, rengia ataskaitas ir rekomendacijas;
• konsultuoja įmonės vadovus personalo valdymo klausimais;
• užtikrina, kad būtų laikomasi standartų ir teisės aktų, susijusių su darbuotojų teisėmis, sveikata, sauga ir lygiomis galimybėmis.
 

Būdingos kompetencijos

• laikytis įmonės politikos;
• prisiimti atsakomybę už įmonės tikslų įgyvendinimą;
• nustatyti reikalingus žmogiškuosius išteklius;
• organizuoti personalo vertinimą;
• rengti darbuotojų išlaikymo programas;
• vykdyti su darbo užmokesčiu susijusią veiklą;
• planuoti vidutinės trukmės ir ilgalaikius tikslus.

Versija: 2023
Pagrindinės grupės kodas: 1
Pagrindinio pogrupio kodas: 12
Grupės kodas: 121
Pogrupio kodas: 1212