- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
121912 - Projektų (padalinio) vadovas
Atlieka projektų (padalinio) valdymą, projektų eigos, apimties, išteklių, rizikos ir problemų sprendimų valdymą, prižiūri kasdienį projekto vykdymą bei užtikrina, kad atsižvelgiant į nustatytus tikslus projektas būtų įgyvendintas kokybiškai ir laiku.
Pagrindinės užduotys
• atlieka projekto veiklų planavimą, vykdymą, kontrolę ir analizę, užtikrina išorinę ir vidinę komunikaciją;
• rengia projekto veiklų grafikus, ataskaitas, informacinius pranešimus ir administruoja dokumentaciją;
• vadovauja projekto komandai, nustato užduotis ir atlieka jų vykdymo kontrolę;
• įvertina projekto planus ir koordinuoja rizikos ir problemų sprendimų valdymą;
• valdo projekto biudžetą ir išlaidų kontrolę.
Būdingos kompetencijos
• valdyti projektą;
• rengti projekto dokumentaciją;
• valdyti projekto informaciją;
• pritaikyti projekto valdymo metodikas;
• valdyti projektų rodiklius;
• valdyti projektų pokyčius;
• organizuoti projekto dalyvių posėdžius;
• valdyti biudžetą.