Pereiti į pagrindinį turinį

121913 - Kokybės valdymo (padalinio) vadovas

Valdo paslaugų kokybę įmonėje ar jos padalinyje ir užtikrina vidaus operacijų kokybę bei paslaugų kokybės standartų laikymąsi. Šios profesijos atstovas yra ir vadovo pavaduotojas.


Pagrindinės užduotys

• dalyvauja rengiant paslaugų kokybės politiką, tikslus ir kokybės rodiklius bei atsako už metinių veiklos planų bei tikslų įgyvendinimą; 
• bendradarbiauja su kitais įmonės padaliniais dėl teikiamų paslaugų kokybės gerinimo, atlieka paslaugų kokybės auditus ir teikia ataskaitas bei rekomendacijas; 
• vadovauja padalinio darbuotojams, nustato metines veiklos užduotis ir organizuoja kvalifikacijos tobulinimą;
• stebi įmonės veiklos rezultatus ir, esant būtinybei, įgyvendina pokyčius;
• valdo biudžetą užtikrindamas išlaidų kontrolę ir užtikrina, kad būtų laikomasi įstatymų, nuostatų ir kitų teisės aktų. 
 

Būdingos kompetencijos

• laikytis įmonės standartų;
• rengti personalo mokymą kokybės užtikrinimo procedūrų srityje;
• nustatyti kokybės standartus;
• vykdyti kokybės auditus;
• bendradarbiauti įmonės kasdienėje veikloje;
• vykdyti personalo valdymo veiklą;
• stebėti pagrindinius veiklos rezultatų rodiklius;
• valdyti biudžetą.

Versija: 2023
Pagrindinės grupės kodas: 1
Pagrindinio pogrupio kodas: 12
Grupės kodas: 121
Pogrupio kodas: 1219