- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
121913 - Kokybės valdymo (padalinio) vadovas
Valdo paslaugų kokybę įmonėje ar jos padalinyje ir užtikrina vidaus operacijų kokybę bei paslaugų kokybės standartų laikymąsi. Šios profesijos atstovas yra ir vadovo pavaduotojas.
Pagrindinės užduotys
• dalyvauja rengiant paslaugų kokybės politiką, tikslus ir kokybės rodiklius bei atsako už metinių veiklos planų bei tikslų įgyvendinimą;
• bendradarbiauja su kitais įmonės padaliniais dėl teikiamų paslaugų kokybės gerinimo, atlieka paslaugų kokybės auditus ir teikia ataskaitas bei rekomendacijas;
• vadovauja padalinio darbuotojams, nustato metines veiklos užduotis ir organizuoja kvalifikacijos tobulinimą;
• stebi įmonės veiklos rezultatus ir, esant būtinybei, įgyvendina pokyčius;
• valdo biudžetą užtikrindamas išlaidų kontrolę ir užtikrina, kad būtų laikomasi įstatymų, nuostatų ir kitų teisės aktų.
Būdingos kompetencijos
• laikytis įmonės standartų;
• rengti personalo mokymą kokybės užtikrinimo procedūrų srityje;
• nustatyti kokybės standartus;
• vykdyti kokybės auditus;
• bendradarbiauti įmonės kasdienėje veikloje;
• vykdyti personalo valdymo veiklą;
• stebėti pagrindinius veiklos rezultatų rodiklius;
• valdyti biudžetą.