- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
122103 - Rinkodaros (padalinio) vadovas
Planuoja, organizuoja, koordinuoja įmonės rinkodaros veiklą ir jai vadovauja. Plėtoja įmonės paslaugų kainodarą ir didina tikslinių vartotojų grupių informuotumą apie produktus. Šios profesijos atstovas yra ir vadovo pavaduotojas.
Pagrindinės užduotys
• rengia įmonės rinkodaros strategijas bei planus ir kontroliuoja jų įgyvendinimą;
• inicijuoja įmonės rinkodaros akcijas ar projektus ir koordinuoja tikslinių vartotojų grupių informavimą apie produktus;
• vykdo klientų edukavimo ir lojalumo programų kūrimą bei valdymą;
• vadovauja padalinio darbuotojams, rūpinasi jų motyvavimu ir kvalifikacijos tobulinimu;
• sudaro ir valdo biudžetą bei užtikrina išlaidų kontrolę;
• atstovauja įmonei rinkodaros parodose, konferencijose ir forumuose.
Būdingos kompetencijos
• bendradarbiauti rengiant rinkodaros strategijas;
• susieti rinkodaros strategijas su bendrąja strategija;
• koordinuoti rinkodaros plano veiksmus;
• nustatyti išmatuojamus rinkodaros tikslus;
• analizuoti klientų apklausų rezultatus;
• sudaryti metinį rinkodaros biudžetą.