- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
232001 - Profesijos mokytojas
Moko mokinius specializuotoje srityje, kuri daugiausia yra praktinio pobūdžio. Moko teorijos, reikalingos praktiniams įgūdžiams ir metodams, kurių mokiniai vėliau išmoksta pasirinktai specializuotai profesijai, padeda ugdyti atitinkamą požiūrį bei vertybes. Stebi mokinių pažangą, prireikus individualiai jiems padeda ir vertina jų žinias bei rezultatus pasitelkdami uždavinius, testus ir egzaminus.
Pagrindinės užduotys
• nustato mokinių mokymosi sunkumus ir sėkmę, pasirenka mokymo ir mokymosi strategijas, remiasi mokinių individualiais mokymosi poreikiais ir tikslais
• dirba profesinėje mokykloje, moko studentus, rengia praktinius kursus
• nustato pokyčius darbo rinkoje ir įvertina jų svarbą studentų mokymuisi
• naudoja įvairias mokymo priemones ir metodikas, atitinkančias veiklos turinį, mokinių lygį, tikslus ir prioritetus
• vertina mokinių pažangą, pasiekimus, žinias ir įgūdžius rengiant užduotis, parengia rezultatų suvestinę, nurodo tikslus, kuriuos pasiekė mokinys
Būdingos kompetencijos
• derinti mokymą prie mokinių gebėjimų
• dirbti profesinėje mokykloje
• pritaikyti mokymą prie darbo rinkos reikalavimų
• taikyti mokymo strategijas
• vertinti mokinius