- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
234201 - Lopšelio-darželio auklėtojas
Ugdo ir globoja vaikus saugodamas ir stiprindamas jų sveikatą, puoselėdamas vidines vaikų galias, lemiančias normalią jų asmenybės raidą. Prižiūri vaikus, rūpinasi jų saugumu, organizuoja grupinę ir individualią veiklą, plėtoja vaikų fizinius ir bendravimo įgūdžius. Ugdo vaikų kalbą įvairių žaidimų forma. Stebi vaikų pasiekimus, elgseną, aptaria su tėvais iškilusias vaikų raidos ir elgesio problemas. Ugdo įvairius vaikų gebėjimus, nuteikia vaikus veiklai, pastebi ir įvertina vaiko norą bei pastangas.
Pagrindinės užduotys
• rengia visos klasės arba mažesnių grupių pamokų planus pagal nustatytą ugdymo programą;
• organizuoja individualias ir grupines veiklas, kuriomis siekia lavinti vaikų judėjimo, bendradarbiavimo ir socialinius įgūdžius, ugdyti pasitikėjimą ir supratimą;
• stebi vaikų pažangą, prireikus padeda individualiai ir vertina vaikų žinias bei rezultatus;
• prižiūri vaikus, esančius klasėje ir darželio teritorijoje, užtikrina, kad būtų laikomasi nustatytų saugos ir elgesio taisyklių;
• vadovauja vaikų veiklai, kuri suteikia galimybę kūrybinei raiškai, naudojant meno, dramos kūrinius, muziką ir fizinį parengtumą.
Būdingos kompetencijos
• prižiūrėti vaikus;
• įvertinti vaikų vystymąsi;
• palaikyti ryšius su vaikų tėvais;
• stiprinti vaikų gerovę;
• įgyvendinti vaikų priežiūros programas.