- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
234290 - Kiti ikimokyklinio ugdymo mokytojai
Kiti ikimokyklinio ugdymo mokytojai, kurie neišvardyti 2342 pogrupyje „Ikimokyklinio ugdymo mokytojai“ ir kurie sistemingai stebi ir vertinta vaiko gebėjimus, socialinę kultūrinę kompetenciją, įvairiais būdais fiksuoja vaiko pasiekimus. Organizuoja pedagoginį procesą, orientuotą į individualius vaiko ugdymo(si) poreikius, ikimokyklinio ugdymo tikslus, uždavinius. Kuria funkcionalią, dinamišką, psichologiškai ir fiziškai saugią ugdymo(si) aplinką.
Pagrindinės užduotys
• rengia visos klasės arba mažesnių grupių pamokų planus pagal nustatytą ugdymo programą;
• organizuoja veiklas, kuriomis siekia lavinti vaikų judėjimo, bendradarbiavimo ir socialinius įgūdžius, ugdyti pasitikėjimą ir supratimą;
• stebi vaikų pažangą, prireikus padeda individualiai ir vertina vaikų žinias bei rezultatus;
• prižiūri vaikus, esančius klasėje ir darželio teritorijoje, užtikrina, kad būtų laikomasi nustatytų saugos ir elgesio taisyklių;
• vadovauja vaikų veiklai, kuri suteikia galimybę kūrybinei raiškai, naudojant meno, dramos kūrinius, muziką ir fizinį parengtumą.
Būdingos kompetencijos
• prižiūrėti vaikus;
• įvertinti vaikų vystymąsi;
• palaikyti ryšius su vaikų tėvais;
• stiprinti vaikų gerovę;
• įgyvendinti vaikų priežiūros programas.