- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
243302 - Pramonės gaminių pardavimo atstovas
Veikia atsižvelgdamas į įmonės interesus, įgyvendina pardavimo strategijas, didina pardavimo apimtis, teikia klientams technines įžvalgas ir rekomendacijas. Organizuoja, automatizuoja ir sinchronizuoja pardavimą, rinkodarą, klientų aptarnavimą ir techninę paramą, atstovauja įmonei, vykdo tęstinį bendravimą su klientais.
Pagrindinės užduotys
• įgyvendina pardavimo strategijas, nustato tikslinę auditoriją, pateikia rinkai įmonės prekių ženklą ar gaminį;
• valdo specializuotą programinę įrangą įmonės ryšiams su esamais ir būsimais klientais palaikyti ir ja naudojasi, organizuoja, automatizuoja ir sinchronizuoja pardavimą, rinkodarą, klientų aptarnavimą ir techninę paramą, didina tikslinius pardavimus;
• įgyvendina strategijas, užtikrina, kad po pardavimo klientai būtų patenkinti gaminiu ir būtų jam lojalūs;
• parodo, kaip teisingai ir saugiai naudoti gaminį, teikia vartotojams informaciją apie pagrindines gaminio savybes ir naudą, išaiškina veikimą, tinkamą naudojimą ir techninę priežiūrą;
• tvarko per nustatytą laikotarpį atliktų skambučių ir parduotų gaminių įrašus, duomenis apie pardavimo apimtį, naujų įtrauktų sąskaitų skaičių ir susijusias išlaidas.
Būdingos kompetencijos
• įgyvendinti pardavimo strategijas;
• naudoti ryšių su klientais valdymo programinę įrangą;
• vykdyti tęstinį darbą su klientais;
• pristatyti gaminio ypatybes;
• rengti pardavimo ataskaitas.