- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
243390 - Kiti technikos ir medicinos sričių pardavimo (išskyrus informacinių ir ryšių technologijų) specialistai
Kiti technikos ir medicinos sričių pardavimo specialistai, kurie neišvardyti 2433 pogrupyje „Technikos ir medicinos sričių pardavimo specialistai (išskyrus informacinių technologijų ir ryšių paslaugų)“ ir kurie atstovauja bendrovėms, parduodančioms įvairias pramonės, medicinos ir farmacijos prekes bei paslaugas pramonės, verslo, profesionaliųjų paslaugų ir kitoms įmonėms.
Pagrindinės užduotys
• sudaro galimų įmonių klienčių sąrašus, naudoja telefonų knygas ir kitus šaltinius, atnaujina žinias apie konkurentų prekes ir paslaugas, rinkos sąlygas, lankosi galimų klientų įmonėse, vertina klientų poreikius ir finansines galimybes;
• parenka gaminio dizainą, kai prekės ar paslaugos pritaikomos kliento poreikiams;
• rengia pardavimo pristatymą, parodo prekės ar paslaugos naudą, surenka, įvertina ir pateikia duomenis apie tikslinę rinką ir klientus, vykdo strateginę plėtrą ir atlieka galimybių studijas, nustato rinkos tendencijas;
• stebi vartotojų poreikių pokyčius, konkurentų veiklą, teikia šių pokyčių ataskaitas pardavimo vadovams;
• nustato kainų ir kredito terminus, rengia pardavimo sutartis ir jas pasirašo.
Būdingos kompetencijos
• vertinti klientų poreikius;
• parinkti gaminio dizainą;
• rengti pardavimo pristatymus;
• stebėti vartotojų poreikių pokyčius;
• rengti pardavimo sutartis.