- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
411001 - Adresų sąrašų tvarkytojas
• renka ir tvarko informaciją apie klientų ir partnerių adresus ir kontaktinius duomenis;• sudaro ir tvarko adresų sąrašus, atnaujina ir patikrina esamus sąrašus;• atlieka adresų ir kontaktinių duomenų analizę, siekdamas užtikrinti aukštą duomenų kokybę;• užtikrina duomenų teisingumą ir aktualumą, patikrina ir koreguoja netikslumus;• bendrauja su klientais ir partneriais dėl duomenų tikslumo ir prieinamumo.
Pagrindinės užduotys
• renka ir tvarko informaciją apie klientų ir partnerių adresus ir kontaktinius duomenis;
• sudaro ir tvarko adresų sąrašus, atnaujina ir patikrina esamus sąrašus;
• atlieka adresų ir kontaktinių duomenų analizę, siekdamas užtikrinti aukštą duomenų kokybę;
• užtikrina duomenų teisingumą ir aktualumą, patikrina ir koreguoja netikslumus;
• bendrauja su klientais ir partneriais dėl duomenų tikslumo ir prieinamumo.
Būdingos kompetencijos
• priimti sprendimus ir spręsti problemas;
• efektyviai bendrauti su kitais specialistais;
• rinkti ir analizuoti informaciją;
• bendrauti su klientais ir partneriais;
• turėti aukštą informacinių technologijų gebėjimų, ypač darbo su duomenų bazėmis ir „Microsoft Office“ programomis, lygį;
• pasižymėti analitiniu mąstymu.