- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
411090 - Kiti tarnautojai, atliekantys bendras funkcijas
Kiti tarnautojai, atliekantys bendras funkcijas, kurie nėra išvardyti 4110 pogrupyje „Tarnautojai, atliekantys bendras funkcijas“ ir kurie pagal nustatytas procedūras atlieka įvairias tarnautojo užduotis. Registruoja, sistemina, rūšiuoja informaciją. Rengia ataskaitas, praneša apie įrangos gedimus darbuotojams, atsako į užklausas telefonu ar elektroniniu paštu arba jas persiunčia reikiamam asmeniui.
Pagrindinės užduotys
• tvarko ir kontroliuoja įmonės dokumentus, kaupia juos tvarkingoje ir saugioje vietoje;
• įveda į kompiuterį informaciją, kuri yra būtina tvarkant dokumentus ir vykdant kitas veiklas;
• aptarnauja klientus: priima skambučius, elektroninio pašto žinutes, sutinka atvykusius klientus ir perduoda informaciją atsakingiems darbuotojams;
• atsakingai tvarko korespondenciją, laiškus ir elektroninį paštą, užtikrina tinkamą informacijos perdavimą ir gavimą;
• laikosi teisės aktų ir reglamentų, susijusių su dokumentų tvarkymu ir saugojimu.
Būdingos kompetencijos
• priimti sprendimus ir spręsti problemas;
• efektyviai bendrauti su kitais specialistais;
• rinkti ir analizuoti informaciją;
• bendrauti su klientais ir partneriais;
• turėti rašymo, skaitymo ir kalbėjimo įgūdžių;
• rengti ir tvarkyti dokumentus.