- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
413190 - Kiti tekstų tvarkybos operatoriai
Kiti tekstų tvarkybos operatoriai, kurie nėra išvardyti 4131 pogrupyje „Tekstų tvarkybos operatoriai“ ir kurie renka, redaguoja ir spausdina tekstus, naudodami asmeninius kompiuterius ir kitą tekstų tvarkybos įrangą, stenografuoja žodinę ar rašytinę medžiagą.
Pagrindinės užduotys
• atsako už informacijos perdavimą ir apdorojimą, įskaitant elektroninių laiškų, faksų, telefonų ir kitų pranešimų tvarkymą;
• atsako už duomenų bazės tvarkymą, saugojimą ir atnaujinimą;
• turi gerų kalbėjimo ir rašymo įgūdžių, kad galėtų aiškiai ir tiksliai perduoti informaciją;
• turi gerų komunikacijos įgūdžių, kad galėtų bendrauti su skirtingų sluoksnių žmonėmis, įskaitant klientus, darbuotojus ir vadovus;
• atsako už dienotvarkės laikymąsi, tvarkaraščius ir užduočių paskirstymą pagal prioritetus, kad būtų laiku atliktos skirtingos užduotys.
Būdingos kompetencijos
• priimti sprendimus ir spręsti problemas;
• bendrauti su klientais ir partneriais;
• aiškiai ir tiksliai perduoti informaciją;;
• organizuoti savo darbo dieną ir sudėlioti užduotis pagal prioritetus;
• tvarkyti ir atnaujinti duomenų bazes.