- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
421102 - Pašto klientų aptarnavimo tarnautojas
Teikia klientams aukštos kokybės paslaugas, susijusias su pašto siuntų siuntimu ir pristatymu, taip pat atsako į klientų klausimus ir skundus.
Pagrindinės užduotys
• teikia klientams aukštos kokybės paslaugas, susijusias su pašto siuntų siuntimu ir pristatymu;
• atsako į klientų klausimus ir skundus dėl pašto paslaugų, informuoja juos apie siuntų būseną ir galimus pristatymo laikus;
• priima pašto siuntas, užtikrina, kad jų informacija būtų užrašyta teisingai ir jos būtų tinkamai apdorotos;
• sudaro ir tvarko reikiamus dokumentus, susijusius su pašto siuntų siuntimu ir pristatymu;
• renka informaciją apie pašto paslaugų kainas, siuntų pristatymo laikus ir kitus klientams aktualius klausimus;
• laikosi pašto saugos taisyklių ir užtikrina, kad visi klientai taip pat laikytųsi šių taisyklių.
Būdingos kompetencijos
• priimti sprendimus ir spręsti problemas;
• bendrauti su klientais ir partneriais;
• naudoti kompiuterines programas;
• pasižymėti tikslumu, atidumu ir gebėjimu atkreipti dėmesį į detales; tvarkingai tvarkyti dokumentus ir užtikrinti, kad jų informacija būtų užrašyta teisingai.