Pereiti į pagrindinį turinį

421102 - Pašto klientų aptarnavimo tarnautojas

Teikia klientams aukštos kokybės paslaugas, susijusias su pašto siuntų siuntimu ir pristatymu, taip pat atsako į klientų klausimus ir skundus.


Pagrindinės užduotys

• teikia klientams aukštos kokybės paslaugas, susijusias su pašto siuntų siuntimu ir pristatymu;
• atsako į klientų klausimus ir skundus dėl pašto paslaugų, informuoja juos apie siuntų būseną ir galimus pristatymo laikus;
• priima pašto siuntas, užtikrina, kad jų informacija būtų užrašyta teisingai ir jos būtų tinkamai apdorotos;
• sudaro ir tvarko reikiamus dokumentus, susijusius su pašto siuntų siuntimu ir pristatymu;
• renka informaciją apie pašto paslaugų kainas, siuntų pristatymo laikus ir kitus klientams aktualius klausimus;
• laikosi pašto saugos taisyklių ir užtikrina, kad visi klientai taip pat laikytųsi šių taisyklių.
 

Būdingos kompetencijos

• priimti sprendimus ir spręsti problemas;
• bendrauti su klientais ir partneriais;
• naudoti kompiuterines programas;
• pasižymėti tikslumu, atidumu ir gebėjimu atkreipti dėmesį į detales; tvarkingai tvarkyti dokumentus ir užtikrinti, kad jų informacija būtų užrašyta teisingai.

Versija: 2023
Pagrindinės grupės kodas: 4
Pagrindinio pogrupio kodas: 42
Grupės kodas: 421
Pogrupio kodas: 4211