- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
422102 - Kelionių organizatorius
Rengia ir organizuoja kelionių maršrutus, sudaro kelionių paketus, rengia užsakymus, užtikrina viešbučių ir transporto priemonių rezervacijas, rengia reklamines kampanijas, teikia kelionių konsultacijas ir rūpinasi kelionių įvykdymu.
Pagrindinės užduotys
• parengia kelionių maršrutus, nustato kelionių trukmę ir viešbučių pasirinkimą, atsižvelgdamas į klientų pageidavimus ir lūkesčius;
• po kelionės susirenka atsiliepimus iš klientų ir pasimoko iš savo patirties;
• suteikia klientams informaciją apie kelionių patarimus ir saugumą visos keliones metu;
• bendrauja su viešbučių ir transporto priemonių paslaugų teikėjais ir suderina reikiamus kelionių organizavimo dalykus;
• koordinuoja kelionių vykdymą nuo pradžios iki pabaigos, užtikrina, kad klientai būtų informuoti apie kelionių tvarkaraštį, o kelionės metu rengia vairuotojų grafikus, koordinuoja maitinimo paslaugas ir teikia reikiamą pagalbą kelionės metu.
Būdingos kompetencijos
• bendrauti su klientais ir partneriais;
• analizuoti finansines ir ekonomines tendencijas;
• turėti derybų ir problemų sprendimo įgūdžių;
• turėti žinių apie kelionių maršrutus, viešbučius, transportą ir kultūrinius skirtumus;
• rengti kelionių paketus ir kelionių kainų pasiūlymus.