- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
422390 - Kiti telefonų skirstiklių operatoriai
Kiti telefonų skirstiklių operatoriai, kurie nėra išvardyti 4223 pogrupyje „Telefonų skirstiklių operatoriai“ ir kurie valdo telefonų skirstiklius ir pultus, sujungia skambučius, gauna skambinančių asmenų užklausas ir pranešimus dėl paslaugos problemų, įrašo pranešimus ir perduoda juos darbuotojams ar klientams.
Pagrindinės užduotys
• efektyviai ir kantriai telefonu bendrauja su klientais ir atkreipia dėmesį į jų reikalavimus;
• išmano visą informaciją apie teikiamas prekes ir paslaugas, kad galėtų atsakyti į visus klientų klausimus ir užtikrinti, kad jie gautų reikiamą informaciją;
• išklauso klientų problemas, įvertina jų sudėtingumą ir pateikia sprendimus, kurie padės klientams išspręsti problemas;
• tvarko klientų užklausų registraciją ir reikiamą informaciją, kad būtų užtikrintas veiksmingas bendradarbiavimas su kitais padaliniais;
• užtikrina, kad klientų problemos būtų sprendžiamos laiku ir efektyviai.
Būdingos kompetencijos
• bendrauti su klientais ir partneriais;
• turėti derybų ir problemų sprendimo įgūdžių;
• išklausyti ir suprasti klientų problemas;
• dirbti greitai ir efektyviai;
• turėti rašytinės ir žodinės komunikacijos įgūdžių.