Pereiti į pagrindinį turinį

422402 - Viešbučio klientų priėmimo ir aptarnavimo tarnautojas, konsjeržas

Atsako už klientų pasitikimą, registraciją, informacijos teikimą bei visapusišką viešbučio paslaugų organizavimą ir užtikrinimą.


Pagrindinės užduotys

draugiškai priima klientus, teikia profesionalią informaciją; 

organizuoja ir užtikrina registracijos procesus, įskaitant kambarių priskyrimą ir raktų išdavimą; 

teikia klientams informaciją apie viešbutį, turistinius objektus, renginius ir kitus paslaugų pasiūlymus; 

aptarnauja specialius klientų prašymus ir poreikius, rezervuoja restoranus, bilietus į renginius ir kt.; 

valdo klientų skundus ar problemas, pasiūlo sprendimus ir geriausią aptarnavimą.

Būdingos kompetencijos

maloniai ir profesionaliai bendrauti su klientais ir kolegomis, kurti jaukią atmosferą ir palankias sąlygas klientų aptarnavimui; perduoti klientams informaciją, tiksliai ir aiškiai atsakyti į jų klausimus; valdyti rezervacijas, registraciją, prašymus ir reikalavimus; teikti aktualią informaciją klientams, pasiūlyti geriausius pasirinkimus; spręsti neatidėliotinas problemas, įgyvendinti klientų norus ir poreikius.

Versija: 2023
Pagrindinės grupės kodas: 4
Pagrindinio pogrupio kodas: 42
Grupės kodas: 422
Pogrupio kodas: 4224