- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
422402 - Viešbučio klientų priėmimo ir aptarnavimo tarnautojas, konsjeržas
Atsako už klientų pasitikimą, registraciją, informacijos teikimą bei visapusišką viešbučio paslaugų organizavimą ir užtikrinimą.
Pagrindinės užduotys
draugiškai priima klientus, teikia profesionalią informaciją;
organizuoja ir užtikrina registracijos procesus, įskaitant kambarių priskyrimą ir raktų išdavimą;
teikia klientams informaciją apie viešbutį, turistinius objektus, renginius ir kitus paslaugų pasiūlymus;
aptarnauja specialius klientų prašymus ir poreikius, rezervuoja restoranus, bilietus į renginius ir kt.;
valdo klientų skundus ar problemas, pasiūlo sprendimus ir geriausią aptarnavimą.
Būdingos kompetencijos
maloniai ir profesionaliai bendrauti su klientais ir kolegomis, kurti jaukią atmosferą ir palankias sąlygas klientų aptarnavimui; perduoti klientams informaciją, tiksliai ir aiškiai atsakyti į jų klausimus; valdyti rezervacijas, registraciją, prašymus ir reikalavimus; teikti aktualią informaciją klientams, pasiūlyti geriausius pasirinkimus; spręsti neatidėliotinas problemas, įgyvendinti klientų norus ir poreikius.