- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
422490 - Kiti viešbučių registratoriai
Kiti viešbučių registratoriai, kurie nėra išvardyti 4224 pogrupyje „Viešbučių registratoriai“ ir kurie pasitinka ir registruoja svečius viešbučiuose ir kitose apgyvendinimo paslaugas teikiančiose įmonėse. Paskiria kambarius, išduoda raktus, teikia informaciją apie paslaugas, rezervuoja kambarius, tvarko informaciją apie laisvus kambarius, pateikia sąskaitas išvykstantiems svečiams ir priima mokėjimus.
Pagrindinės užduotys
• priima svečių užsakymus, patikrina jų asmens tapatybę ir padeda su bet kokia informacija, kurios jiems gali reikėti;
• išmano visą informaciją apie teikiamas paslaugas, kad galėtų atsakyti į visus klientų klausimus ir užtikrinti, kad jie gautų reikiamą informaciją;
• išklauso klientų problemas, įvertina jų sudėtingumą ir pateikia sprendimus, kurie padės klientams išspręsti problemas;
• tvarko klientų užklausų registraciją ir reikiamą informaciją, kad būtų užtikrintas veiksmingas bendradarbiavimas su kitais padaliniais;
• pateikia informaciją apie kambarių tipus, kainas ir kitas paslaugas, taip pat patikrina, ar kambariai yra laisvi, ir užsiregistruoja rezervacijas.
Būdingos kompetencijos
• bendrauti su klientais;
• turėti derybų ir problemų sprendimo įgūdžių;
• išklausyti ir suprasti klientų problemas;
• dirbti greitai ir efektyviai;
• turėti rašytinės ir žodinės komunikacijos įgūdžių.