Pereiti į pagrindinį turinį

422501 - Klientų informavimo tarnautojas

Atsako į asmenines, rašytines užklausas, taip pat ir užklausas elektroniniu paštu ir telefonu, skundus dėl organizacijos prekių, paslaugų ir politikos, teikia informaciją ir nukreipia asmenis į kitas tarnybas.


Pagrindinės užduotys

• išmano apie organizacijos teikiamus produktus ar paslaugas, kad galėtų aiškiai ir suprantamai paaiškinti jų privalumus ir ypatybes klientams;
• teikia rekomendacijas dėl produktų ar paslaugų naudojimo, taip pat gali ieškoti bendro sprendimo su kitais organizacijos darbuotojais;
• išklauso klientų problemas, įvertina jų sudėtingumą ir pateikia sprendimus, kurie padės klientams išspręsti problemas;
• tvarko klientų užklausų registraciją ir reikiamą informaciją, kad būtų užtikrintas veiksmingas bendradarbiavimas su kitais padaliniais;
• užmezga ilgalaikius santykius su organizacijos klientais, stiprina jų lojalumą ir pasiūlo naujus produktus ar paslaugas.
 

Būdingos kompetencijos

• bendrauti su klientais;
• turėti derybų ir problemų sprendimo įgūdžių;
• išklausyti ir suprasti klientų problemas;
• dirbti greitai ir efektyviai;
• turėti rašytinės ir žodinės komunikacijos įgūdžių.

Versija: 2023
Pagrindinės grupės kodas: 4
Pagrindinio pogrupio kodas: 42
Grupės kodas: 422
Pogrupio kodas: 4225