Pereiti į pagrindinį turinį

422590 - Kiti atsakymų į užklausas ir informavimo tarnautojai

Kiti atsakymų į užklausas ir informavimo tarnautojai, kurie nėra išvardyti 4225 pogrupyje „Atsakymų į užklausas ir informavimo tarnautojai“ ir kurie atsako į asmenines, rašytines užklausas, užklausas elektroniniu paštu ir telefonu, skundus dėl organizacijos prekių, paslaugų ir politikos, teikia informaciją ir nukreipia asmenis į kitas tarnybas.


Pagrindinės užduotys

• rengia ir pateikia informacijos ataskaitas, pranešimus, dokumentus ir kitus reikalingus dokumentus;
• bendrauja su kolegomis ir vadovais, siekdami išspręsti problemas ir užtikrinti sklandžią organizacijos veiklą;
• užtikrina, kad informacija būtų prieinama reikiamam personalui ir tinkamai naudojama;
• renka ir tvarko informaciją iš skirtingų šaltinių, tokių kaip interneto svetainės, laiškai, susitikimai ir kiti dokumentai;
• patikrina, kad informacija būtų tinkamai tvarkoma ir saugoma, kad organizacija galėtų ją lengvai naudoti.
 

Būdingos kompetencijos

• rinkti ir analizuoti informaciją;
• turėti geros komunikacijos ir tarpasmeninių santykių gebėjimų;
• reaguoti į greitai kintančias situacijas ir spręsti problemas;
• turėti kompiuterio naudojimo įgūdžių ir žinių apie informacijos tvarkymo sistemas;
• dirbti greitai ir efektyviai.

Versija: 2023
Pagrindinės grupės kodas: 4
Pagrindinio pogrupio kodas: 42
Grupės kodas: 422
Pogrupio kodas: 4225