- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
422601 - Priimamojo sekretorius
Užtikrina sklandžią ir efektyvią organizacijos veiklą, tvarko vidaus dokumentus, atlieka administracines užduotis ir teikia pagalbą klientams.
Pagrindinės užduotys
• rengia ir pateikia informacijos ataskaitas, pranešimus, dokumentus ir kitus reikalingus dokumentus;
• bendrauja su kolegomis ir vadovais, siekdamas išspręsti problemas ir užtikrinti sklandžią organizacijos veiklą;
• užtikrina, kad informacija būtų prieinama reikiamam personalui ir tinkamai naudojama;
• renka ir tvarko informaciją iš skirtingų šaltinių, tokių kaip interneto svetainės, laiškai, susitikimai ir kiti dokumentai;
• priima ir nukreipia telefono skambučius į reikiamus padalinius ar asmenis.
Būdingos kompetencijos
• rinkti ir analizuoti informaciją;
• turėti geros komunikacijos ir tarpasmeninių santykių gebėjimų;
• reaguoti į greitai kintančias situacijas ir spręsti problemas;
• turėti kompiuterio naudojimo įgūdžių ir žinių apie informacijos tvarkymo sistemas;
• dirbti greitai ir efektyviai.