Pereiti į pagrindinį turinį

422601 - Priimamojo sekretorius

Užtikrina sklandžią ir efektyvią organizacijos veiklą, tvarko vidaus dokumentus, atlieka administracines užduotis ir teikia pagalbą klientams.


Pagrindinės užduotys

• rengia ir pateikia informacijos ataskaitas, pranešimus, dokumentus ir kitus reikalingus dokumentus;
• bendrauja su kolegomis ir vadovais, siekdamas išspręsti problemas ir užtikrinti sklandžią organizacijos veiklą;
• užtikrina, kad informacija būtų prieinama reikiamam personalui ir tinkamai naudojama;
• renka ir tvarko informaciją iš skirtingų šaltinių, tokių kaip interneto svetainės, laiškai, susitikimai ir kiti dokumentai;
• priima ir nukreipia telefono skambučius į reikiamus padalinius ar asmenis.
 

Būdingos kompetencijos

• rinkti ir analizuoti informaciją;
• turėti geros komunikacijos ir tarpasmeninių santykių gebėjimų;
• reaguoti į greitai kintančias situacijas ir spręsti problemas;
• turėti kompiuterio naudojimo įgūdžių ir žinių apie informacijos tvarkymo sistemas;
• dirbti greitai ir efektyviai.

Versija: 2023
Pagrindinės grupės kodas: 4
Pagrindinio pogrupio kodas: 42
Grupės kodas: 422
Pogrupio kodas: 4226