- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
422690 - Kiti klientų priėmimo tarnautojai, atliekantys bendras funkcijas
Kiti klientų priėmimo tarnautojai, atliekantys bendras funkcijas, kurie nėra išvardyti 4226 pogrupyje „Klientų priėmimo tarnautojai, atliekantys bendras funkcijas“ ir kurie užtikrina sklandžią ir efektyvią organizacijos veiklą, tvarko vidaus dokumentus, atlieka administracines užduotis ir teikia klientams pagalbą.
Pagrindinės užduotys
• rengia ir pateikia informacijos ataskaitas, pranešimus, dokumentus ir kitus reikalingus dokumentus;
• bendrauja su kolegomis ir vadovais, siekdami išspręsti problemas ir užtikrinti sklandžią organizacijos veiklą;
• užtikrina, kad informacija būtų prieinama reikiamam personalui ir tinkamai naudojama;
• renka ir tvarko informaciją iš skirtingų šaltinių, tokių kaip interneto svetainės, laiškai, susitikimai ir kiti dokumentai;
• priima ir nukreipia telefono skambučius į reikiamus skyrius ar asmenis.
Būdingos kompetencijos
• rinkti ir analizuoti informaciją;
• turėti geros komunikacijos ir tarpasmeninių santykių gebėjimų;
• reaguoti į greitai kintančias situacijas ir spręsti problemas;
• turėti kompiuterio naudojimo įgūdžių ir žinių apie informacijos tvarkymo sistemas;
• dirbti greitai ir efektyviai.