- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
422702 - Apklausų atlikėjas
Atlieka rinkos tyrimų apklausas, rengia tyrimų koncepcijas, analizuoja gautus duomenis ir pateikia rekomendacijas.
Pagrindinės užduotys
• rengia apklausų koncepcijas ir dizainą, paruošia klausimų sąrašus ir sukuria apklausų formą;
• renka duomenis ir atlieka analizę, kad sužinotų klientų poreikius ir norus, nustatytų produktų ar paslaugų paklausą, konkurentų stiprybes ir silpnybes ir rinkos tendencijas;
• parengia ataskaitas apie apklausų rezultatus ir pateikia jas klientams;
• palaiko ryšius su klientais ir partneriais, kad galėtų geriau suprasti jų poreikius ir norus;
• rengia tyrimų koncepcijas ir jų įgyvendinimo planus, kad galėtų pasiekti tikslus.
Būdingos kompetencijos
• rinkti ir analizuoti informaciją;
• turėti geros komunikacijos ir tarpasmeninių santykių gebėjimų;
• planuoti ir organizuoti darbą;
• atlikti rinkos tyrimus ir gautus duomenis kritiškai įvertinti;
• turėti rinkos tyrimų metodologijų ir statistinės analizės žinių.