Pereiti į pagrindinį turinį

422703 - Slaptas pirkėjas

Stebi ir vertina tam tikros įmonės klientų aptarnavimo kokybę ir atlieka kitas nurodytas užduotis, siekdamas padidinti klientų lojalumą ir gerinti įmonės veiklą.


Pagrindinės užduotys

• atlieka pasirinktų parduotuvių, restoranų, viešbučių ar kitų įmonių stebėjimą, siekdamas užtikrinti, kad jos laikosi nustatytų standartų ir reikalavimų;
• išbando įmonės paslaugų kokybę ir vertina, kaip jos yra teikiamos klientams;
• pateikia ataskaitas apie savo patirtus įspūdžius, įvardija stebėjimo metu patirtas problemas ir siūlo patobulinimus;
• atlieka įvairius testus, pvz., patikrina prekių kainas, tikrina sandėliavimo sąlygas ar prekių ženklinimą;
• parengia ataskaitą, kurioje pateikiama informacija apie tyrimo rezultatus, išvadas ir rekomendacijas.
 

Būdingos kompetencijos

• rinkti ir analizuoti informaciją;
• būti ypač dėmesingam detalėms, gebėti priimti sprendimus ir bendrauti su įmonės personalu; 
• planuoti ir organizuoti darbą;
• analitiškai ir kritiškai mąstyti;
• rengti išsamią ataskaitą.

Versija: 2023
Pagrindinės grupės kodas: 4
Pagrindinio pogrupio kodas: 42
Grupės kodas: 422
Pogrupio kodas: 4227