- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
422703 - Slaptas pirkėjas
Stebi ir vertina tam tikros įmonės klientų aptarnavimo kokybę ir atlieka kitas nurodytas užduotis, siekdamas padidinti klientų lojalumą ir gerinti įmonės veiklą.
Pagrindinės užduotys
• atlieka pasirinktų parduotuvių, restoranų, viešbučių ar kitų įmonių stebėjimą, siekdamas užtikrinti, kad jos laikosi nustatytų standartų ir reikalavimų;
• išbando įmonės paslaugų kokybę ir vertina, kaip jos yra teikiamos klientams;
• pateikia ataskaitas apie savo patirtus įspūdžius, įvardija stebėjimo metu patirtas problemas ir siūlo patobulinimus;
• atlieka įvairius testus, pvz., patikrina prekių kainas, tikrina sandėliavimo sąlygas ar prekių ženklinimą;
• parengia ataskaitą, kurioje pateikiama informacija apie tyrimo rezultatus, išvadas ir rekomendacijas.
Būdingos kompetencijos
• rinkti ir analizuoti informaciją;
• būti ypač dėmesingam detalėms, gebėti priimti sprendimus ir bendrauti su įmonės personalu;
• planuoti ir organizuoti darbą;
• analitiškai ir kritiškai mąstyti;
• rengti išsamią ataskaitą.