- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
422901 - Ligoninės priimamojo tarnautojas
Priima pacientus, patikrina jų būklę, užpildo reikiamus dokumentus ir siunčia juos į tinkamą gydymo skyrių.
Pagrindinės užduotys
• priima pacientus, patikrina jų būklę, rūpinasi jų komfortu ir saugumu;
• surenka paciento medicininę istoriją ir įveda duomenis į medicinos informacinę sistemą;
• nustato paciento prioritetą, skubiuoju atveju skubiai siunčia pas gydytoją;
• pateikia paciento gydymo planą ir suteikia pagalbą atsakydamas į iškilusius klausimus;
• sudaro ir tvarko paciento dokumentus, įskaitant medicininius ataskaitų ir apmokėjimo reikalavimus;
• bendrauja su kitais sveikatos priežiūros specialistais, siekdamas užtikrinti paciento gerovę ir tinkamą gydymą.
Būdingos kompetencijos
• efektyviai bendrauti su pacientais ir kitais sveikatos priežiūros specialistais;
• greitai ir tiksliai apdoroti informaciją;
• tvarkyti reikiamus dokumentus;
• išmanyti medicinos terminus ir procedūras;
• turėti organizacinių gebėjimų, reikalingų pacientų dokumentams tvarkingai tvarkyti ir tinkamam pacientų srautui užtikrinti.