- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
431201 - Draudimo įstaigos tarnautojas
Teikia draudimo paslaugas ir tvarko susijusius procesus. Dirba skirtingose draudimo srityse, tokiose kaip sveikatos draudimas, gyvybės draudimas, automobilių draudimas, namų draudimas ir kt.
Pagrindinės užduotys
• bendrauja su klientais ir teikia jiems informaciją apie draudimo produktus, sąlygas ir kainas;
• užpildo reikiamus dokumentus, apibrėžia draudimo sąlygas ir apribojimus, sudaro sutartis su klientais, tvarko mokėjimo procesus ir kitus susijusius dokumentus;
• nagrinėja ir sprendžia draudimo atvejus. Tai apima reikalavimų tvarkymą, žalos apimties nustatymą, draudimo išmokų skaičiavimą ir išmokėjimą klientams;
• vertina riziką ir nustato problemas, kurios gali kilti draudžiant tam tikrą turtą ar asmenį;
• dalyvauja kuriant ir plėtojant naujas paslaugas, kad patenkintų klientų poreikius ir atitiktų rinkos reikalavimus.
Būdingos kompetencijos
• efektyviai bendrauti su klientais ir kitais specialistais;
• suprasti ir taikyti draudimo teisės aktus ir procedūras;
• turėti geros komunikacijos ir tarpasmeninių santykių gebėjimų;
• konsultuoti ir bendrauti su klientais;
• analizuoti riziką ir vertinti jos poveikį draudimo procesams.