- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
432102 - Logistikos įmonės tarnautojas
Racionalizuoja produktų gamybą, gabenimą, saugojimą ir paskirstymą. Vertina gamybos ir tiekimo grandinės problemas siekdamas nustatyti ekonomiškai veiksmingus sprendimus.
Pagrindinės užduotys
• planuoja ir organizuoja visą prekių ir paslaugų pristatymo procesą – nuo prekių paruošimo iki jų pristatymo klientui;
• valdo prekių srautą, atlieka prekių kiekio ir kokybės kontrolę ir organizuoja sandėlių tvarkymą ir priežiūrą;
• bendrauja su tiekėjais, klientais ir kitais partneriais, kad būtų užtikrintas optimalus prekių ir paslaugų judėjimas;
• atlieka prekių ir paslaugų kokybės kontrolę ir organizuoja prekių ir paslaugų pirkimą, kad sandėlyje būtų pakankamai prekių ir paslaugų;
• planuoja transportavimo maršrutus ir jų optimizavimą, kad būtų užtikrintas greitas ir efektyvus pristatymas.
Būdingos kompetencijos
• suprasti prekių apyvartą, sandėliavimo procesą ir apskaitos principus;
• organizuoti ir koordinuoti procesus;
• naudoti skaičiavimo programas;
• planuoti ir optimizuoti prekių ir paslaugų judėjimą;
• turėti geros komunikacijos ir tarpasmeninių santykių gebėjimų.