- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
432107 - Prekių priėmėjas
Priima ir tikrina prekes ar produktus. Atsako už prekių gavimo procedūrų organizavimą ir įgyvendinimą, taip pat už prekių saugojimą ir tvarkymą.
Pagrindinės užduotys
• bendrauja su kitomis įmonės struktūromis, pvz., logistikos padaliniu ar tiekimo grandine, siekdamas užtikrinti efektyvų prekių judėjimą;
• rengia priėmimo ir išdavimo dokumentus, prekių kiekio ir kokybės patikras, etikečių ir prekių ženklų klijavimą;
• užtikrina, kad prekės atitiktų kokybės standartus ir būtų tinkamai supakuotos;
• tvarkingai ir tiksliai pildo prekių priėmimo dokumentus, įskaitant prekių kiekį ir kainą;
• užtikrina, kad prekės būtų tinkamai saugomos prekybos salėje ar sandėlyje ir būtų pasiekiamos lengvai ir greitai.
Būdingos kompetencijos
• būti tvarkingam ir organizuotam;
• turėti geros komunikacijos ir tarpasmeninių santykių gebėjimų;
• suprasti logistikos ir tiekimo grandinės procesus;
• tvarkyti prekių priėmimo dokumentus;
• suprasti sandėlių tvarkymo procesus ir technologijas.