- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
432113 - Supirkimo padalinio priėmėjas
Priima ir apdoroja klientų užsakymus, organizuoja produktų pristatymą, sudaro sutartis su tiekėjais, rūpinasi sandėlių valdymu ir užtikrina, kad produktai būtų pristatyti laiku ir kokybiškai.
Pagrindinės užduotys
• priima užsakymus iš klientų, patikrina jų teisingumą ir patogumą, apdoroja užsakymus ir pristato informaciją kitoms supirkimo padalinio dalims;
• sudaro sutartis su tiekėjais, siekdamas gauti geriausias kainas ir užtikrinti, kad tiekėjai atitiktų reikalavimus dėl produktų kokybės ir pristatymo laiko;
• organizuoja produktų pristatymą ir laikosi reikalavimų dėl pristatymo laiko ir kokybės;
• stebi sandėlius, kad būtų laiku papildytos atsargos, ir užtikrina, kad produktai būtų laikomi tinkamomis sąlygomis;
• stebi produktų rinką, analizuoja kainų pokyčius ir pasiūlą, kad būtų galima prognozuoti ateities poreikius ir laiku reaguoti į rinkos pokyčius.
Būdingos kompetencijos
• būti tvarkingam ir organizuotam;
• turėti geros komunikacijos ir tarpasmeninių santykių gebėjimų;
• turėti žinių apie produktų rinką ir sandėlių valdymą;
• turėti žinių apie sutarčių sudarymą ir sandorių valdymą;
• suprasti supirkimo padalinio veiklą ir procesus.