- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
441190 - Kiti bibliotekų tarnautojai
Kiti bibliotekų tarnautojai, kurie nėra išvardyti 4411 pogrupyje „Bibliotekų tarnautojai“ ir kurie padeda lankytojams rasti reikiamą informaciją ir teikia pagalbą, kad būtų patenkinti jų informacijos poreikiai.
Pagrindinės užduotys
• kataloguoja visus turimus garso, vaizdo įrašus, knygas ir suskirsto juos pagal žanrą, atlikėją, metus ir kitus kriterijus;
• užtikrina, kad visa medžiaga būtų tinkamai prižiūrėta, kad ji būtų tinkama naudoti;
• stebi rinką ir nusprendžia, kokius naujus įrašus, leidinius reikia įsigyti, kad patenkintų klientų poreikius;
• kuria garso įrašų rinkinius pagal klientų pageidavimus;
• užtikrina, kad visa medžiaga būtų saugoma tinkamai.
Būdingos kompetencijos
• būti tvarkingiems ir organizuotiems;
• turėti geros komunikacijos ir tarpasmeninių santykių gebėjimų;
• kataloguoti garso įrašus ir sudaryti sąrašus;
• rinkti ir sukurti garso įrašų rinkinius;
• suprasti klientų informacijos poreikius ir suteikti tinkamą pagalbą.