Pereiti į pagrindinį turinį

441501 - Dokumentų tvarkytojas

Atsako už dokumentų, formų ir informacijos tvarkymą. Tvarko ir gauna dokumentus bei užtikrina veiksmingą darbo sistemą.


Pagrindinės užduotys

atlieka administracines užduotis, pildo, rašo ataskaitas ir tvarko pašto korespondenciją; 

sukuria klasifikavimo sistemą, rengia dokumentų katalogą; ženklina dokumentus; 

užtikrina, kad prieiga prie asmens ar institucinių duomenų atitiktų teisės ir etikos sistemą, pagal kurią reglamentuojama tokia prieiga; 

tvarko ir klasifikuoja įrašus apie parengtas ataskaitas ir korespondenciją, susijusią su atliktu darbu ir pažangos registravimu; 

užtikrina, kad būtų laikomasi atsekamumo ir registravimo standartų bei dokumentų tvarkymo taisyklių, užtikrina, kad dokumentai būtų įskaitomi, pasenę dokumentai nebūtų naudojami.

Būdingos kompetencijos

atlikti kanceliarines užduotis; klasifikuoti dokumentus; laikytis duomenų apsaugos principų; saugoti įrašus apie atliktas užduotis; užtikrinti tinkamą dokumentų tvarkymą.

Versija: 2023
Pagrindinės grupės kodas: 4
Pagrindinio pogrupio kodas: 44
Grupės kodas: 441
Pogrupio kodas: 4415