- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
441501 - Dokumentų tvarkytojas
Atsako už dokumentų, formų ir informacijos tvarkymą. Tvarko ir gauna dokumentus bei užtikrina veiksmingą darbo sistemą.
Pagrindinės užduotys
atlieka administracines užduotis, pildo, rašo ataskaitas ir tvarko pašto korespondenciją;
sukuria klasifikavimo sistemą, rengia dokumentų katalogą; ženklina dokumentus;
užtikrina, kad prieiga prie asmens ar institucinių duomenų atitiktų teisės ir etikos sistemą, pagal kurią reglamentuojama tokia prieiga;
tvarko ir klasifikuoja įrašus apie parengtas ataskaitas ir korespondenciją, susijusią su atliktu darbu ir pažangos registravimu;
užtikrina, kad būtų laikomasi atsekamumo ir registravimo standartų bei dokumentų tvarkymo taisyklių, užtikrina, kad dokumentai būtų įskaitomi, pasenę dokumentai nebūtų naudojami.
Būdingos kompetencijos
atlikti kanceliarines užduotis; klasifikuoti dokumentus; laikytis duomenų apsaugos principų; saugoti įrašus apie atliktas užduotis; užtikrinti tinkamą dokumentų tvarkymą.