- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
441902 - Reklamos tarnautojas
Konsultuoja organizacijas jų reklamos strategijų kūrimo ir su reklama susijusiais klausimais, kurie apima bendresnį strateginį požiūrį.
Pagrindinės užduotys
• surenka, įvertina ir pateikia duomenis apie tikslinę rinką ir klientus, kad būtų lengviau vykdyti strateginę plėtrą ir atlikti galimybių studijas;
• pateikia savo idėjas ir koncepcijas kūrybinės grupės nariams, kad jie galėtų pasiūlyti alternatyvas, sprendimus ir geresnes versijas;
• užduoda tinkamus klausimus ir įdėmiai klausosi, siekdamas nustatyti vartotojų lūkesčius, troškimus ir poreikius, susijusius su produktais ir paslaugomis;
• bendradarbiauja su reklamos agentūromis perduodamas rinkodaros plano tikslus ir specifikacijas;
• išsamiai apibūdina ir palygina galimas gaminių ir paslaugų alternatyvas, kurias klientai galėtų rinktis, siekdamas įtikinti juos priimti sprendimą, kuris būtų naudingas ir organizacijai, ir klientui.
Būdingos kompetencijos
• būti tvarkingam ir organizuotam;
• turėti geros komunikacijos ir tarpasmeninių santykių gebėjimų;
• analizuoti ir tvarkyti informaciją pagal tam tikrus kriterijus;
• kolektyviškai svarstyti idėjas;
• nustatyti pirkėjų poreikius.