- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
441903 - Korespondencijos tarnautojas
Tarpininkauja komunikuodamas tarp organizacijos ir jos klientų ar partnerių. Užtikrina, kad visa rašytinė ir elektroninė komunikacijos informacija būtų laiku ir teisingai išsiųsta ir priimta.
Pagrindinės užduotys
• rašo ir redaguoja laiškus, elektroninio pašto pranešimus, ataskaitas, kvietimus ir kitus rašytinius dokumentus;
• užtikrina, kad visi komunikacijos kanalai būtų atviri ir pasiekiami klientams;
• bendrauja su klientais, partneriais ir tiekėjais per elektroninį paštą, laiškus, telefoną arba kitus kanalus;
• tvarko ir valdo dokumentus ir duomenis, susijusius su korespondencija;
• bendradarbiauja su kitais padaliniais ir specialistais organizacijoje, siekdamas užtikrinti sklandžią komunikaciją tarp organizacijos ir klientų.
Būdingos kompetencijos
• būti tvarkingam ir organizuotam;
• turėti geros komunikacijos ir tarpasmeninių santykių gebėjimų;
• dirbti su elektroniniu paštu, socialinėmis medijomis ir kitais elektroniniais komunikacijos kanalais;
• organizuoti darbą, valdyti dokumentus ir duomenis;
• turėti korespondencijos ir verslo etikos žinių.