Pereiti į pagrindinį turinį

441903 - Korespondencijos tarnautojas

Tarpininkauja komunikuodamas tarp organizacijos ir jos klientų ar partnerių. Užtikrina, kad visa rašytinė ir elektroninė komunikacijos informacija būtų laiku ir teisingai išsiųsta ir priimta.


Pagrindinės užduotys

• rašo ir redaguoja laiškus, elektroninio pašto pranešimus, ataskaitas, kvietimus ir kitus rašytinius dokumentus;
• užtikrina, kad visi komunikacijos kanalai būtų atviri ir pasiekiami klientams;
• bendrauja su klientais, partneriais ir tiekėjais per elektroninį paštą, laiškus, telefoną arba kitus kanalus;
• tvarko ir valdo dokumentus ir duomenis, susijusius su korespondencija;
• bendradarbiauja su kitais padaliniais ir specialistais organizacijoje, siekdamas užtikrinti sklandžią komunikaciją tarp organizacijos ir klientų.
 

Būdingos kompetencijos

• būti tvarkingam ir organizuotam; 
• turėti geros komunikacijos ir tarpasmeninių santykių gebėjimų;
• dirbti su elektroniniu paštu, socialinėmis medijomis ir kitais elektroniniais komunikacijos kanalais;
• organizuoti darbą, valdyti dokumentus ir duomenis;
• turėti korespondencijos ir verslo etikos žinių.

Versija: 2023
Pagrindinės grupės kodas: 4
Pagrindinio pogrupio kodas: 44
Grupės kodas: 441
Pogrupio kodas: 4419