- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
522303 - Užsakymų darbuotojas
Atsako už užsakymų tvarkymą, informacijos rinkimą ir įvedimą į kompiuterinę sistemą bei bendravimą su klientais ir tiekimo grandinės dalyviais.
Pagrindinės užduotys
priima užsakymus iš klientų ir užtikrina teisingą duomenų įvedimą į kompiuterinę duomenų bazę;
bendrauja su tiekimo grandinės dalyviais, užtikrina reikiamų prekių ir paslaugų tiekimą;
tikrina prekių ir paslaugų atsargų lygį ir informuoja atitinkamus padalinius apie reikiamą papildymą;
rūpinasi užsakymais, klientų aptarnavimu ir galimais pristatymo terminais;
reaguoja į klientų užklausas, pateikia jiems informaciją apie užsakymo būklę, kainas ir kitą susijusią informaciją.
Būdingos kompetencijos
bendrauti su klientais, atsakyti į jų užklausas ir suprasti jų poreikius bei pageidavimus; įvesti duomenis į kompiuterinę sistemą, tikrinti jų teisingumą bei tvarkyti informaciją; organizuoti ir valdyti užsakymų srautą, prižiūrėti prekių atsargas; ieškoti, rinkti, saugoti ir perduoti informaciją vidiniam darbui ir išorinėms suinteresuotosioms šalims; naudoti kompiuterines programas ir duomenų bazių sistemas, vykdyti užsakymų tvarkymo procesus.