Pereiti į pagrindinį turinį

3512
- Pagalbos informacinių technologijų ir ryšių sistemų naudotojams technikai

Pagalbos informacinių technologijų ir ryšių sistemų naudotojams technikai teikia techninę pagalbą naudotojams tiesiogiai ar telefonu, elektroniniu paštu ar kitomis elektroninėmis priemonėmis, įskaitant programinės, aparatinės, kompiuterinės, išorinės įrangos, tinklų, duomenų bazių ir interneto gedimų ir problemų nustatymą ir sprendimą, konsultavimą ir pagalbą išdėstant, diegiant ir prižiūrint sistemas.
Atliekamos užduotys:
(a) atsakymas į naudotojų užklausas dėl programinės ar aparatinės įrangos naudojimo, siekiant spręsti problemas;
(b) komandų įvedimas ir sistemų veikimo stebėjimas, siekiant patikrinti, ar operacijos taisyklingos, ir nustatyti klaidas;
(c) aparatinės, programinės ar išorinės įrangos diegimas ir nesudėtingas taisymas laikantis dizaino ar diegimo techninių sąlygų;
(d) kasdienio ryšių ir kompiuterių sistemų veikimo priežiūra;
(e) įrangos, skirtos darbuotojams, diegimas, tinkamų kabelių, operacinių sistemų ar tinkamos programinės įrangos diegimas ar jo užtikrinimas;

(f ) kasdienių duomenų perdavimo operacijų problemų ir atliktų taisomųjų veiksmų ar diegimo registravimas;
(g) naudotojų techninių problemų imitavimas ar atkūrimas;
(h) naudotojo vadovų, techninių vadovų ir kitų dokumentų naudojimas tiriant ir įgyvendinant sprendimus;
(i) pagalba taikomųjų programų kūrėjams, sistemų kūrėjams ir kitiems ITR specialistams tobulinant ir bandant ITR gaminius ir paslaugas.

Giminiškos profesijos

Kodas Pavadinimas
351201
351202
351203
351204
351205
351206
351207
351208
351209
351210
351211
Subscribe to 3512