Pereiti į pagrindinį turinį

4222
- Nuotolinio klientų informavimo tarnautojai

Nuotolinio klientų informavimo tarnautojai konsultuoja klientus ir teikia jiems informaciją, atsako į užklausas apie įmonės ar organizacijos prekes, paslaugas ar politiką, tvarko finansines operacijas telefonu ar tokiomis elektroninėmis ryšių priemonėmis, kaip elektroninis paštas. Jie dirba patalpose, kurios gali būti toli klientų ir vietų, kur organizacijos ar įmonės vykdo veiklą.
Atliekamos užduotys:
(a) atsiliepimas į klientų skambučius ir atsakymas į pranešimus, užklausas, skambučių dėl paslaugų tvarkymas ar skundų sprendimas;
(b) poreikių nustatymas ir atvejų įvedimas į kompiuterinę sistemą;
(c) prireikus užduočių pavedimas kitiems padaliniams;
(d) prireikus sąskaitų išrašymas ar mokėjimų priėmimas;
(e) laiškų, informacinių ir kitokių dokumentų siuntimas klientams;
(f ) klientų konsultavimas papildomų gaminių ar paslaugų klausimais.

Pastabos
Tik tie darbuotojai, kurie atsako į užklausas dėl informacijos ir (arba) atlieka paprastas operacijas, priskiriami 4222 pogrupiui „Nuotolinio klientų informavimo tarnautojai“. Tokie specializuotas paslaugas teikiantys asmenys, kaip kelionių konsultantai, priskiriami atitinkamai specializuotai grupei, nepaisant to, ar jie dirba klientų aptarnavimo centruose ar ne.

Giminiškos profesijos

Kodas Pavadinimas
422201
422290
Subscribe to 4222