- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
4222
- Nuotolinio klientų informavimo tarnautojai
Nuotolinio klientų informavimo tarnautojai konsultuoja klientus ir teikia jiems informaciją, atsako į užklausas apie įmonės ar organizacijos prekes, paslaugas ar politiką, tvarko finansines operacijas telefonu ar tokiomis elektroninėmis ryšių priemonėmis, kaip elektroninis paštas. Jie dirba patalpose, kurios gali būti toli klientų ir vietų, kur organizacijos ar įmonės vykdo veiklą.Atliekamos užduotys:(a) atsiliepimas į klientų skambučius ir atsakymas į pranešimus, užklausas, skambučių dėl paslaugų tvarkymas ar skundų sprendimas; (b) poreikių nustatymas ir atvejų įvedimas į kompiuterinę sistemą; (c) prireikus užduočių pavedimas kitiems padaliniams; (d) prireikus sąskaitų išrašymas ar mokėjimų priėmimas; (e) laiškų, informacinių ir kitokių dokumentų siuntimas klientams;(f) klientų konsultavimas papildomų gaminių ar paslaugų klausimais.PastabosTik tie darbuotojai, kurie atsako į užklausas dėl informacijos ir (arba) atlieka paprastas operacijas, priskiriami 4222 pogrupiui „Nuotolinio klientų informavimo tarnautojai“. Tokie specializuotas paslaugas teikiantys asmenys, kaip kelionių konsultantai, priskiriami atitinkamai specializuotai grupei, nepaisant to, ar jie dirba klientų aptarnavimo centruose ar ne.
Giminiškos profesijos
Kodas | Pavadinimas |
---|---|
422201 | |
422290 |