Pereiti į pagrindinį turinį

4225
- Atsakymų į užklausas ir informavimo tarnautojai

Atsakymų į užklausas ir informavimo tarnautojai atsako į asmenines, rašytines užklausas, užklausas elektroniniu paštu ir telefonu, skundus dėl organizacijos prekių, paslaugų ir politikos, teikia informaciją ir nukreipia asmenis į kitas tarnybas. Jie dirba vietose, kur su klientais palaikomi tiesioginiai ryšiai ar parduodamos prekės ir teikiamos paslaugos.
Atliekamos užduotys:
(a) atsakymai į užklausas dėl prekių, paslaugų ir politikos, informacijos apie jų prieinamumą, buvimo vietą, kainą ir panašiais klausimais teikimas;
(b) atsakymai į užklausas dėl problemų ir konsultavimas, informavimas ir pagalba;

(c) informacijos apie užklausas ir skundus registravimas;
(d) sudėtingų užklausų perdavimas grupės vadovams ar konsultantams specialistams;
(e) reikiamų blankų, informacinės medžiagos ir brošiūrų suinteresuotosioms šalims suteikimas.

Giminiškos profesijos

Kodas Pavadinimas
422501
422502
422503
Subscribe to 4225