Pereiti į pagrindinį turinį

334
- Administravimo ir specialiųjų sričių sekretoriai

Administravimo ir specialiųjų sričių sekretoriai

Administravimo ir specialiųjų sričių sekretoriai teikia organizacines, ryšių palaikymo ir dokumentų rengimo paslaugas, naudodami specialias žinias apie organizacijos, kurioje dirba, verslo veiklą. Jie prižiūri organizacijos raštinės darbuotojus. Pagrindinės atliekamos užduotys: pagalbinių raštinės darbuotojų darbo koordinavimas, skyrimas ir tikrinimas; darbas staline leidybos sistema; teisės aktų ir tokių dokumentų, kaip aktų, testamentų, rašytinių patvirtinimų ir trumpo bylos išdėstymo, rengimas ir tvarkymas; organizacinio padalinio ryšių palaikymo, dokumentų rengimo ir vidinio valdymo koordinavimo vykdymas ir palaikymas, kartais naudojant specialias žinias apie organizacijos verslo veiklą; posėdžių ir susitikimų laiko nustatymas ir patvirtinimas, taip pat pranešimų perdavimas klientams; teisinių ir medicininių įrašų, ataskaitų, dokumentų ir susirašinėjimo dokumentų kaupimas, registravimas ir tikrinimas.Šios grupės profesijos skirstomos į tokius pogrupius:3341  Vyresnieji raštinės darbuotojai3342  Teisės institucijų sekretoriai3343  Administravimo ir vykdomieji sekretoriai3344  Medicinos sekretoriai

Giminiškos profesijos

Kodas Pavadinimas
334101
334102
334103
334104
334190
334201
334202
334203
334290
334301
334302
334303
334304
334305
334306
334307
334308
334309
334310
334311
334390
334401
334402
334490
Subscribe to 334