Pereiti į pagrindinį turinį

122306 - Produkto plėtros vadovas

Rengia naujų ir esamų produktų pateikimo rinkai strategiją, palaiko gerus verslo santykius su įmonės klientais, atlieka naujų pardavimo kanalų ir klientų paiešką.


Pagrindinės užduotys

• atlieka rinkos mokslinius tyrimus, analizuoja pardavimo planus ir užtikrina jų vykdymą;
• atsako už naujo produkto vystymo strategiją, vykdo rinkos ir konkurencinės aplinkos analizę, formuoja prekių asortimentą ir kainodarą;
• koordinuoja rinkodaros priemonių ir reklaminės medžiagos kūrimą;
• rengia sutartis, ataskaitas, planus ir užsiima naujų rinkų paieška; 
• organizuoja darbuotojų darbą, nustato metines veiklos užduotis ir rūpinasi kvalifikacijos tobulinimu;
• atstovauja įmonei derybose, parodose, seminaruose, konferencijose ir forumuose.
 

Būdingos kompetencijos

• daryti išvadas iš rinkos tyrimų rezultatų;
• nustatyti rinkos nišas;
• analizuoti klientų pirkimo tendencijas;
• planuoti vidutinės trukmės ir ilgalaikius tikslus;
• vykdyti personalo valdymo veiklą;
• valdyti biudžetą.

Versija: 2023
Pagrindinės grupės kodas: 1
Pagrindinio pogrupio kodas: 12
Grupės kodas: 122
Pogrupio kodas: 1223