- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
122306 - Produkto plėtros vadovas
Rengia naujų ir esamų produktų pateikimo rinkai strategiją, palaiko gerus verslo santykius su įmonės klientais, atlieka naujų pardavimo kanalų ir klientų paiešką.
Pagrindinės užduotys
• atlieka rinkos mokslinius tyrimus, analizuoja pardavimo planus ir užtikrina jų vykdymą;
• atsako už naujo produkto vystymo strategiją, vykdo rinkos ir konkurencinės aplinkos analizę, formuoja prekių asortimentą ir kainodarą;
• koordinuoja rinkodaros priemonių ir reklaminės medžiagos kūrimą;
• rengia sutartis, ataskaitas, planus ir užsiima naujų rinkų paieška;
• organizuoja darbuotojų darbą, nustato metines veiklos užduotis ir rūpinasi kvalifikacijos tobulinimu;
• atstovauja įmonei derybose, parodose, seminaruose, konferencijose ir forumuose.
Būdingos kompetencijos
• daryti išvadas iš rinkos tyrimų rezultatų;
• nustatyti rinkos nišas;
• analizuoti klientų pirkimo tendencijas;
• planuoti vidutinės trukmės ir ilgalaikius tikslus;
• vykdyti personalo valdymo veiklą;
• valdyti biudžetą.