- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
141104 - Kambarių tarnybos vadovas
Vadovauja kambarių tarnybos darbuotojams ir atsako už kambarių tvarkymą viešbučiuose ar kitose viešosiose erdvėse. Organizuoja ir prižiūri kambarių valymo bei tvarkymo procesus, užtikrina patogų ir švarų klientų apgyvendinimą.
Pagrindinės užduotys
• planuoja ir paskirsto kambarių tarnybos personalo darbą;
• tikrina kambarių švarą ir tvarką, užtikrina aukštą priežiūros standartą;
• koordinuoja darbą su kitais viešbučio padaliniais, pavyzdžiui, priėmimo, maitinimo ir administracija;
• moko naujus darbuotojus ir užtikrina tinkamą jų mokymą bei orientaciją;
• rengia ataskaitas apie darbo procesus, švaros standartų laikymąsi ir pasiektus rezultatus.
Būdingos kompetencijos
• paskirstyti darbą, koordinuoti užduotis ir užtikrinti darbo procesų sklandumą;
• žinoti, kaip tinkamai valyti ir prižiūrėti kambarius, kad būtų pasiektas aukščiausias švaros lygis;
• informuoti įvairias suinteresuotąsias šalis ir su jomis bendrauti;
• mokyti naujus darbuotojus kambarių valymo procedūrų, saugumo standartų ir viešbučio politikos;
• valdyti viešbučio valdymo sistemas ir technologijas.