- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
143908 - Skambučių (kontaktų) centro vadovas
Vadovauja skambučių (kontaktų) centro veiklai, valdo centro rezultatus, kad galėtų aktyviai reaguoti į planų, mokymo ar motyvacinių planų įgyvendinimą. Šios profesijos atstovas yra ir vadovo pavaduotojas.
Pagrindinės užduotys
koordinuoja ir valdo skambučių centro veiklą;
prižiūri klientų aptarnavimo specialistų darbą ir efektyviai jiems vadovauja;
užtikrina, kad klientų užklausos būtų sprendžiamos laiku ir kokybiškai;
stebi veiklos rodiklius ir kuria strategijas, tobulina centro veiklą;
bendrauja su personalu, siekia efektyviai išspręsti problemas.
Būdingos kompetencijos
analizuoti skambučių centro veiklą; analizuoti personalo gebėjimus; suprasti automatinio skambučių paskirstymo duomenis; rasti problemų sprendimo būdus; įvertinti klientų atsiliepimus.