Pereiti į pagrindinį turinį

143908 - Skambučių (kontaktų) centro vadovas

Vadovauja skambučių (kontaktų) centro veiklai, valdo centro rezultatus, kad galėtų aktyviai reaguoti į planų, mokymo ar motyvacinių planų įgyvendinimą. Šios profesijos atstovas yra ir vadovo pavaduotojas.


Pagrindinės užduotys

koordinuoja ir valdo skambučių centro veiklą; 

prižiūri klientų aptarnavimo specialistų darbą ir efektyviai jiems vadovauja; 

užtikrina, kad klientų užklausos būtų sprendžiamos laiku ir kokybiškai; 

stebi veiklos rodiklius ir kuria strategijas, tobulina centro veiklą; 

bendrauja su personalu, siekia efektyviai išspręsti problemas.

Būdingos kompetencijos

analizuoti skambučių centro veiklą; analizuoti personalo gebėjimus; suprasti automatinio skambučių paskirstymo duomenis; rasti problemų sprendimo būdus; įvertinti klientų atsiliepimus.

Versija: 2023
Pagrindinės grupės kodas: 1
Pagrindinio pogrupio kodas: 14
Grupės kodas: 143
Pogrupio kodas: 1439