- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
214921 - Kokybės inžinierius
Projektuoja ir rengia kokybės valdymo sistemas, nustato produktų arba paslaugų kokybės standartus. Tikrina, ar produktai ir paslaugos atitinka kokybės standartus, ir koordinuoja kokybės gerinimą.
Pagrindinės užduotys
• kuria kokybės kontrolės sistemas, analizuoja produktų ar paslaugų kokybę, nustato kokybės trūkumus ir siūlo gerinimo būdus;
• atlieka kokybės tyrimus, analizuoja gautus duomenis, rengia ataskaitas ir išvadas;
• stebi ir kontroliuoja kokybės valdymo sistemų veikimą, identifikuoja ir sprendžia problemas;
• atlieka kokybės auditą ir užtikrina kokybės reikalavimų atitiktį;
• konsultuoja kolegas ar tiekėjus dėl kokybės valdymo principų ir praktikų.
Būdingos kompetencijos
• padėti įdiegti kokybės vadybos sistemas;
• nustatyti kokybės standartus;
• atlikti patikras, siekiant nustatyti saugumo pažeidimus;
• nustatyti kokybės užtikrinimo tikslus;
• nustatyti procesų patobulinimus;
• rengti patikros ataskaitas.