- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
242106 - Kokybės vadybininkas
Teikia konsultacijas ir rekomendacijas vadovams kokybės gerinimo klausimais, tobulina esamus ir diegia naujus kokybės kontrolės procesus ir efektyviai juos valdo, rengia instrukcijas, derina priimamus sprendimus su vadovais, rengia ataskaitas, užtikrina savo veikloje naudojamų duomenų apsaugą ir konfidencialumą, kad tretieji asmenys neturėtų galimybės su ja susipažinti bei pasinaudoti, informuoja vadovus apie įvykusius arba įtariamus pažeidimus.
Pagrindinės užduotys
• vykdo neatitikčių analizę, tiria priežastis, rengia ataskaitas ir teikia siūlymus prevencijos klausimais;
• valdo kokybės sistemos diegimo bei sertifikavimo procesus;
• užtikrina veikloje naudojamų duomenų apsaugą ir konfidencialumą, informuoja vadovus apie įvykusius arba įtariamus pažeidimus;
• derina priimamus sprendimus su vadovu ir kitais suinteresuotais įstaigos skyriais;
• užtikrina tinkamą rengiamų dokumentų, atliekamų darbų ir jų rezultatų kokybę, kaupia, sistemina ir analizuoja dokumentus, informaciją bei sprendžia iškilusius uždavinius.
Būdingos kompetencijos
• vykdyti neatitikčių analizę;
• valdyti kokybės procesus;
• užtikrinti duomenų apsaugą;
• derinti priimamus sprendimus;
• analizuoti dokumentus.