- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
242302 - Užimtumo specialistas
Teikia pagalbą žmonėms, kuriems sunku rasti darbą, ir ilgalaikiams bedarbiams. Teikia rekomendacijas, kaip rengti gyvenimo aprašymus, ieškoti darbo vietų, susisiekti su darbdaviais ir pasirengti pokalbiui dėl darbo, nurodo, kur ieškoti naujų darbo vietų ar mokymosi galimybių.
Pagrindinės užduotys
• gerbia ir išlaiko kliento orumą ir privatumą, saugo jo konfidencialią informaciją;
• užduoda tinkamus klausimus, nustato klientų lūkesčius ir poreikius, susijusius su paslaugomis;
• vertina asmenų profesinę kompetenciją, įgūdžius ir žinias pagal testus, interviu, imitavimo veiklą ar turimą išsilavinimą;
• padeda pasirengti darbo pokalbiui, pataria dėl bendravimo, kūno kalbos ir išvaizdos, peržiūri dažnai užduodamus klausimus, nustato asmenines ir profesines stipriąsias ir silpnąsias savybes;
• užtikrina, kad prašymą pateikusiam asmeniui būtų pateikta aiški ir išsami prašoma informacija.
Būdingos kompetencijos
• išlaikyti paslaugų gavėjų privatumą;
• nustatyti kliento poreikius;
• vertinti kandidatus;
• padėti pasirengti darbo pokalbiui;
• užtikrinti informacijos teikimo skaidrumą.