- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
242304 - Įdarbinimo konsultantas
Palaiko ryšius su darbdaviais, padeda darbdaviams atrinkti ir išlaikyti kvalifikuotus darbuotojus verslo sektoriuje. Įdarbina darbuotojus, organizuoja pokalbius ir atrenka kandidatus, derasi su įdarbinimo agentūromis ir nustato darbo sąlygas, konsultuoja darbo teisės klausimais. Pasirūpina mokymo galimybėmis, dalyvauja rengiant vidaus tvarkos dokumentus.
Pagrindinės užduotys
• atkreipia dėmesį į asmenų kalbą, atidžiai įsiklauso į klientų poreikius ir pateikia atitinkamus sprendimus;
• taiko komunikacijos metodus, kurie leistų pašnekovams geriau suprasti vienas kitą ir tiksliai bendrauti perduodant pranešimus, laikosi konfidencialumo taisyklių;
• fiksuoja atsakymus ir informaciją, gautą per pokalbius, apdoroja ir ją analizuoja;
• padeda pasirengti darbo pokalbiui, pataria dėl bendravimo ir išvaizdos, peržvelgia dažnai užduodamus klausimus, nustato asmenines ir profesines stipriąsias ir silpnąsias savybes;
• laikosi konfidencialumo taisyklių, kuriomis nustatoma, kad informacija neatskleidžiama, išskyrus kitą įgaliotą asmenį.
Būdingos kompetencijos
• aktyviai klausytis;
• naudoti komunikacijos metodus;
• fiksuoti interviu dokumentuose;
• padėti pasirengti darbo pokalbiui;
• laikytis konfidencialumo nuostatų.