Pereiti į pagrindinį turinį

243305 - Garantinės priežiūros specialistas (vadybininkas) (išskyrus informacinių ir ryšių technologijų)

Teikia paslaugas klientams po pardavimo, įrengia parduotus gaminius, atlieka jų priežiūrą ir remontą. Imasi taisomųjų veiksmų, užtikrinta klientų pasitenkinimą, išsprendžia su gaminiais susijusias technines problemas ir parengia suvestines ataskaitas apie klientus.


Pagrindinės užduotys

• susisiekia su klientais telefonu ir atsako į užklausas arba praneša jiems prašymo nagrinėjimo rezultatus ir planuojamus pakeitimus; 
• įgyvendina strategijas, užtikrina klientų pasitenkinimą ir lojalumą gaminiui ar paslaugai po pardavimo; 
• renka, analizuoja ir sprendžia planavimo, prioritetų nustatymo, organizavimo, vadovavimo ir veiklos rezultatų vertinimo problemas; 
• konsultuoja prekių pirkimo, transportavimo klausimais, teikia klientams ar vartotojams informaciją apie prekių savybes; 
• nustato technines problemas, susijusias su įrenginių valdymu ir skaitmenine aplinka, jas sprendžia, šalina gedimus. 
 

Būdingos kompetencijos

• susisiekti su klientais; 
• vykdyti tęstinį darbą su klientais;
• atrasti problemų sprendimo būdus;
• konsultuoti prekių savybių klausimais;
• spręsti technines problemas.

Versija: 2023
Pagrindinės grupės kodas: 2
Pagrindinio pogrupio kodas: 24
Grupės kodas: 243
Pogrupio kodas: 2433