- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
333904 - Literatūros kūrinių agentas
Renka informaciją apie parduodamus literatūros kūrinius ir būsimų pirkėjų poreikius. Derasi dėl sutarčių sudarymo pardavėjo ar pirkėjo vardu, išaiškina pardavimo ir apmokėjimo sąlygas. Organizuoja reklamos vietą žiniasklaidos priemonėse. Atstovauja rašytojams ir kitiems literatūros kūrėjams, tarpininkauja tarp jų ir leidyklų, ieško naujų talentų ir užtikrina, kad rašytojai gautų tinkamą atlygį už savo darbą.
Pagrindinės užduotys
• ieško naujų talentų ir renka duomenis apie jų darbą;
• randa tinkamas leidyklas, kurios galėtų išleisti kūrinį;
• derasi su leidyklomis dėl sutarčių sudarymo ir kūrinių teisių;
• reklamuoja rašytoją ir jo kūrybą;
• apskaito autorinius mokesčius ir atlieka kitas finansines prievoles.
Būdingos kompetencijos
• analizuoti literatūros rinką;
• suprasti rinkos tendencijas;
• derėtis su leidyklomis dėl sutarčių sudarymo;
• valdyti finansus;
• įvertinti ir kritikuoti literatūrą.