- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
333908 - Reklamos agentas (vadybininkas)
Parduoda reklamos plotą ir žiniasklaidos laiką įmonėms ir asmenims. Potencialiems klientams rengia pardavimo pristatymus ir padeda po pardavimo. Planuoja, organizuoja ir įgyvendina reklamos kampanijas, didina prekių ar paslaugų pardavimą, gerina organizacijos ar prekės ženklo įvaizdį. Atsako už reklamos strategijos kūrimą, reklamos medžiagos kūrimą ir paskleidimą, reklamos kampanijų stebėjimą ir vertinimą.
Pagrindinės užduotys
• kuria ir planuoja reklamos strategijas;
• kuria reklamos medžiagą, įskaitant spaudinius, televizijos reklamas, radijo reklamas, interneto reklamas;
• organizuoja ir įgyvendina reklamos kampanijas;
• stebi ir vertina reklamos kampanijų rezultatus;
• palaiko ryšius su klientais ir partneriais.
Būdingos kompetencijos
• kurti ir įgyvendinti reklamos strategijas;
• bendradarbiauti su klientais ir kolegomis;
• organizuoti reklamos kampanijas;
• kurti reklamos medžiagą;
• analizuoti rinkos duomenis ir reklamos efektyvumą.