- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
333910 - Keleivių skyriaus agentas
Bendrauja su klientais, atsako į jų klausimus ir greitai bei saugiai reaguoja į netikėtas situacijas. Teikia keleiviams reikalingą informaciją apie skrydžių tvarkaraščius, registracijos procedūras, bagažo tvarkymą ir kitus klausimus, susijusius su jų kelionėmis. Užtikrina keleivių saugumą ir gerovę oro uoste arba geležinkelio stotyje.
Pagrindinės užduotys
• teikia informaciją apie skrydžių tvarkaraščius, su bilietais susijusius klausimus ir apie bagažo tvarkymą;
• užtikrina keleivių registracijos procedūrų tvarką ir reikiamų dokumentų patikrą;
• užtikrina keleivių saugumą ir gerovę oro uoste arba geležinkelio stotyje;
• siunčia keleivius į tinkamas oro uosto arba geležinkelio stoties vietas;
• reaguoja į keleivių skundus ir sprendžia problemas.
Būdingos kompetencijos
• bendradarbiauti su klientais;
• tvarkyti dokumentus;
• planuoti keliones;
• užtikrinti keleivių saugumą;
• nagrinėti keleivių skundus.