- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
333911 - Reklamos pardavėjas
Parduoda reklamos plotą ir žiniasklaidos laiką įmonėms ir asmenims. Potencialiems klientams rengia pardavimo pristatymus ir padeda po pardavimo. Bendrauja su klientais, siūlo reklaminę produkciją bei paslaugas ir užtikrina, kad sutartys būtų sudarytos. Rūpinasi reklamos veiklos analize, klientų poreikių ir rinkos tendencijų stebėsena.
Pagrindinės užduotys
• siūlo ir parduoda reklaminę produkciją ir paslaugas;
• rūpinasi klientų aptarnavimu ir užtikrina gerus santykius su klientais;
• analizuoja reklamos veiklos efektyvumą ir pateikia rekomendacijas;
• stebi rinkos tendencijas ir klientų poreikius;
• sudaro sutartis ir tvarko susijusius dokumentus.
Būdingos kompetencijos
• bendrauti ir perduoti informaciją klientams;
• planuoti ir analizuoti reklamos veiklą;
• stebėti rinkos tendencijas;
• sudaryti sutartis ir tvarkyti susijusius dokumentus;
• dirbti kompiuteriu ir susijusiomis programomis.